Merhaba Annem Epilepsi hastası bugün bir şey yaşadık daha önce nöbet geçirdiği zaman normal bayılma titreme morarma ya da kendinden geçme oluyordu daha sonra hiçbir şey hatırlamıyordu iki üç gün sonra böyle donuk bir şekilde dolaşıyordu bir şey söylediğinde 10 saniye sonra cevap veriyordu ya da hatırlamıyordu �laç kullanıyor uzun zamandır ve ilacını içtiği halde bugün bir şey yaşadım bugün telefonda kendisi ile normal bir şekilde konuşuyorduk Sonra bir anda sesi kesildi korktum Ben de alo diyorum Cevap yok alo diyorum Cevap yok Kapattım Yeniden aradım telefonlarımı açmamaya başladı daha sonra en son 6 kez aramam da Açtı Neredesin diyorum buradayım sen neredesin diyor oysaki biz farklı şehirlerde yaşıyoruz ben unutmuşum senin başka şehirde olduğunu diyor bana Neredesin diyorum ben seni yanımda zannettim beraber Yürüyoruz zannettim diye saçma bir cevap verdi diyorum ki anne sen neredesin a101′in oradayım dedi sonra babamı aradım hemen Allah’tan babam evdeydi hemen yanına gitmiş Eve geldiğinde görüntülü aradım. Suratı sanki böyle biraz donuk şaşırmış gibiydi Ferdi saçma cevapları kendisine söyledim sonra kendisini biraz savunmaya geçer gibi oldu yani Acaba dedim bir migren aurası olur ya epilepsi hastasında da böyle o an Aura gibi bir şey yaşamış olabilir mi Çok ilginç geldi ne yaptığını bilmiyordu hatırlamıyordu sonra hatırlamaya çalışıyordu acayip bir şey yaşadım daha sonra korku kaldı Tabii içimde Epilepsi hastası olanlar böyle bu tarz bir şey yaşayabilir mi Ne bileyim o an beyinden gelen bir durum olabilir mi Yani illa epilepsi olduğu zaman nöbet geldiğinde bu tarz küçük nöbetler olabiliyor mu saniyelik ayakta atlatılabilen ya da İlla yerde bayılarak mı nöbet geçirmesi gerekiyor annemin nöbetleri başta küçük nöbetlerdi böyle kollarında tüyleri diken diken falan oluyordu aniden Su içince falan biraz rahatlıyordu daha sonra biz hastaneye gittik büyük nöbet geçirdi Ondan sonra gittik yılda bir kere olmak kaydıyla 3 kere büyük nöbet geçirmişti 2 yıldır biraz güzel gidiyordu her şey ilaç kullandığı için bugün tekrar böyle bir şey yaşayınca korku kaldı acaba Paranoyak mı oluyorum dedim kendi kendime yoksa bir Aura gibi bir şey yaşamış olabilir mi yani o an yaptığı şeyi hatırlayamaması falan ya da konuşurken neden bir anda cevap vermedi aniden çıktı gitti Evden a101′e gidiyorum diye yani bana telefonda dese kızım Ben de şu an evden çıktım a101′e gidiyorum falan bir de arıyorum açmıyor En son 6 arayışımda ulaştım falan uzun oldu hakkınızı helal edin Bu hastalığı yaşayan varsa da geçmiş olsun ne gibi önlemler alıyorsunuz ya da bu büyük Nöbetler çok tehlikeli olabiliyor mu Ben en çok büyük nöbetlerden korkuyorum bayılma falan olduğu zaman kaskatı kesildiği zaman