Busra-mehmet15 Bebeğim 2 ay 10 günlük ama sürekli emip emip kusuyor böyle sulu keş gibi bazen su ama baya kusuyor bu aya kadar böyle kusmamıştı bu durumu yaşayan var mı aranızda gaz sancısından dolayı mı acaba ıkınırken daha kusuyor
dikkatbebekvar Busra-mehmet15 salgın var etrafımda iki cocuk var öyle günde 15 kez falan kusmuslar, sizinde olabilir dikkat edin
Meriskus Meriskus bide gaz samcısından dolayı sürekli emmek ister meme rahatlatıcagını düsünür karnı tokkende emer fazla gelir kusar