hunertrn Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var emziriyorum dünden beri ateşim var 39.5 hastabeye gtrm bi fayfası olmadı bu aralar salgın var bebeğime bulasmasından cok korkuyorum balına byle bsy gelen oldumu
Baybars02 hunertrn sarımsak yut canım ilaç icemiyosundur emzirdigin için. Sarımsak yutup bol bol su iç sütünden bebeğe de etkisi olur bir şey olmaz inşallah çok geçmiş olsun
Baybars02 hunertrn doktorlar emzirirken parol kullanabilirsiniz diyor sıkıntı olacağını sanmıyorum belki telaslandigin için sana öyle gelmistir canım emin misin ?
hunertrn Baybars02 evet normalde cok cazgır bi bebek hıc durmaz hep aglar suan cok uysallamıs parol kullanıyorum ama etkısı olmuo
Baybars02 hunertrn ateşin varsa enfeksiyon yükselmiştir antibiyotik kullanamadigindan sarımsak etkili olur canım dediğim gibi sarımsağı yut enfeksiyon düşsün bı an önce geçer inşallah