Kızlar devlet hastanelerinde yeni bi uygulama gelmiş devlet hastanelerinde aynı gün için 2 tane randevudan başka 3. Randevuyu alamıyorsun neden böyle bişey yapılır ki🧐🤷🤦 mesala bizim tedavi olduğumuz hastane Ankara da biz başka şehirde oturuyorz 4 bölümde muayene olmamız lazım ama 2 den fazla randevu almıyorum niye böyle bi sistem getirmişler haberiniz var mı?