fik Kızlar yenidoğan dan çıktık ama 🤣 28 günlüğüz gaz sancılarımız var banyodan sonra çok rahat uyuyor gece çok huysuz olursa yıkasam olur dimi bu gece yıkanmaz olayı ne tam olarak
medinekaplan fik istediğiniz saatte yıkayın cnm evin içi sıcak olsun yeter doktorum da yıka dedi benimkisi de çok gazlı bir bebek 2 aylık
Lylozzd fik evin sıcaklığı uygun olduktan sonra sabaha karşı bile yıkanır bebiş rahat etsin yeter ki. Kova banyosu da yaptırabilirsiniz komple kafasını da sokmak yerine
fik Normalde saat 4-5 gibi yıkardım da aksaklık çıktı kayanan ile dün tripleştim o yıkayalım demedi unuttum bende 🤣