Papiii oğlumun iki gün boyunca 37.7 ile 38.6 arasında ateşi vardı. Ateş düşürücü ile bile 37 altına düşmüyordu. Hem acile hem de sonrasında doktora götürdük. Acilde yanlış teşhis kondu ama gittiğimiz doktor virüs dedi. 3.gün ateşi bitti, şimdi öksürük ve burun akıntısı başladı. Emziriyorsan bir diş sarımsağı minicik doğrayıp bal ve birkaç damla limonla karıştırıp yut. Sonra bebeğini bol bol emzir canım, sütünden bebeğe geçsin. Emzirirken sakin oluyorlar ıslak bez koy alnına, kol altlarına. Bir müsline sarıp küvetine banyo suyundan daha serin su doldurup içine sok. Bunlar ateşimizi düşürmese de oğlumu çok rahatlatmıştı. Çok geçmiş olsun