Bedis- uzun yazdım kısura bakmayın ama okuyun deneyimledim. üç hafta aptamil kullandım. Herkes şekerli ya da iyi degil dedigi icin sma aldık. Sütü bile değişikti aptamilden daha güzeldi acıkcası ama aptamilde hergün dört bes kere kaka yapan bebegim smada günde bi kereye dönüştü. Büyüdükçe normalmiş ama cidden her mama her cocuga farklı etki yapıyor. Sen kendin deneyerek bulacaksın. Daha iki gün önce doktora sordum oda hıp önerdi onu aldım. Doktorumuz acıkca şey dedi mamaların hepsi birbirne cok benziyoe belirgin bi fark yok senin bebegine hangisi iyi gelirse onu kullan dedi hee bebekte her mama aynı etkiyi vermiyor yani. Ben gazını yapıyor sanıyordum ama aptamilde cok aglıyordu gazda yapmıs galiba. Dün doktorumuz gaz icin biz söylemeden bi ilaç verdi colex adı. Mükemmel çocuk iki gündür ağlamadan uyuyor. Kesinlikle alın bana birinci ay yazsa kullanırdım dün sordu huzursuz ağlamaları var mı diye var dedim gaz icin bunu verdi.