Annesininprensesi [bilinmeyen] sen çok güçlü çok güzel bir annesin 😘 yavruna kavuştun ya en önemlisi o❤️
Selhan Sedanuraydnata minnacık zaten burnu 2.3damla yeterli demisti doktor nemlensin burnu çekimi rahat olsun diye sadece 7.8damla abartmis sağlık ocagindakiler 2.damla sıkın yeterli