annesininkuzusu27 Kızım asla üstünü örttürmüyor, ama bu uyku tulumlarının hepsi elyaf dolgulu mu anlamadım. Elyafta terletir gibi geliyor. Evim sıcaklığına göre 1 tog yeterli diye düşünüyorum ama elyaf konusu aklımı karıştırdı. Sizler ne aldınız 🥰
beyzzsenturkk_ annesininkuzusu27 elyaf daha iyi oluyor özellikle tulumlarda yün tarzı pamuk tarzı şeyler aşırı terletiyor en azından benim kızımda öyle içine sade zıbınla hiç de terletmez
beyzzsenturkk_ annesininkuzusu27 henüz almadım ama 2 alacağım içine uzun kol zıbınla 2,5 tog çok kalın olur biraz yapılı kızım zıbınla desteklicem evimiz cok soğuk oldugu için anca yeter