NehirK10 Merhaba herkese, bebeğim 5 aylık ve bugün ilk defa koyu yeşil kaka yaptı, endişelendim. Benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Binnur_cam NehirK10 emziriyosan yediğin birşeyder olabilir yada demir ilacı kullanıyosan ondan olabilir canım başka huzursuzluğu birşeyi varmı
minikayaklarr NehirK10 bazen usuttugunde de oluyor ama takip etmekte fayda var yeşil kaka normal diye biliyorum
NehirK10 Binnur_cam teşekkür ederim 🙏🏻 demir ilacını ilk 6 ay kullanmama kararı aldım, ilk 6 ay anneden gerekli çinko ve demir vb şeyleri karşılıyormuş. Huzursuzluk yok gibi görünüyor.
Binnur_cam NehirK10 bir kere olduysa tekrarı olmazsa korkma canım olur bazen bebeklerde üşütmüş olabilir …