İyi akşamlar🌺
4,5 yaşında bir kızım var. Hafta içi yarım gün anaokuluna gidiyor. Hafta sonuda cimnastik kursuna başladı bugün. Bundan öncede hafta sonu yüzme kursuna gidiyordu. Bir yanım zaten okula gidiyor bırak iki gün evde dursun dinlensin diyor. Diğer yanım olabildiğince sosyalleşsin evde zaten canı sıkılıyor diyor. Kendisi faaliyetli yaşamayı seven bir çocuk ama onca saat okulda durduğunda bile eve gelip uyumazken az önce uyuya kaldı. Yoruldu mu acaba? Bayağı şaftı kaymış durumdaydı çünkü. Kurstan çıktığında çok mutluydu yine gelelim dedi. Hafta sonu 2 gün zaten süreside 1 saat. Çocuk eğlensin sosyalleşsin derken zulüm mü ediyorum bilemedim ki🥹