Yuzuklerin_efendisi0 Ecenur0 Biz yeni geçtik gayet güzel ve tok tutuyor, sadece günlük zam geliyor ve çok can sıkıcı ☹️
Ecenur0 Yasirefeninannesi hıpp kullanıyorum açıkçası oğlum ek gıda yer sonra üstüne mama da içer hani eskiler der ya mama şişliği falan hiç yok öyle benim oğlumda 😂
m_kubra_m Oğlum 3200 doğdu hastenden çıktığım zaman 3090 idi bir aylık aşimiz vardı 4600 olmuştu bir ayda oğluma iyi geliriyor gaz yapmıyor hiç yoksa biz memnunuz baklim bu ay kaç kilo olacak 31 Ekim’de aşimiz var o zmaan anlarız
Aycalina2544 m_kubra_m merhaba hangi kutusunu kullanıyorsunuz sma nin acaba iki ayrı kutusu var çünkü
mehsima Ben Hipp, Aptamil, Sma manalarini deneyip Evolvia da karar kıldım. En iyi kilo aldıran Aptamil idi ama fışkırarak kusturdu. Ama bence aşırı kilo aldırmıyor ve kabız yaptı bebeğimi
Syds Oğlum 6 aydan sonra emmedi hipp denedik benim oğlumda gaz yaptı sma optipro kullanıyoruz sıkıntı yok kilo alimida normal. Kilolu bir bebek değil ama zayifta değil ideal bir kiloya sahip bence kullanabilirsiniz. Tek tavsiyem Aptamil kullanmayın şeker deposu