aysmom1 Yaptırdım. Hem rota hem menenjit her ikisinin de ilk dozları yapıldı şimdilik.Rotada bir yan etki olmadı, çok hafif ateş sadece. Menenjitte ateş ve huysuzluk bir tık daha fazla oldu, o da ilk gece.
ilkaay0 mematiii Dr tavsiyesi olduğu için ben yaptırmayı düşünüyordum ama eşim yaptırma taraftarı olmayınca yaptırmadık. Bende çok araştırdım çok tereddütte kaldım hatta bende burada arkadaşlara sormuştum memnun kalanda kalmayanda çoktu. Bendeki postunda yorumlarına bakabilirsin ☺️🌸 Oğlumuz şuan 5 aylık çok şükür bi sorunumuz yok. Bağışıklığı güçlensin diye sık sık emziriyorum diğer ay da Allah’ın izniyle ek gıdaya başlarız iyice güçlenir
06noname @mematiii yaptırdım sağlıkçıyım kaç tane bebek rotadan dolayı hastanede can çekişti önümde birini bu virüsten kaybetmiştik o yüzden doktora ben sordum direk rota aşısı yapalım mı ne zaman yapalım diye yaptırın lütfen gerekirse o ay masrafları kısın bizde çok zordaydık kredi kartına girip aldık sonrası çok vahim çünkü
Mercosey Goksu_argum büyüklere bile bulaşıyor mazallah çok yoran bir hastalık. Kilo kaybediyor çocuk. Hastaneye yatmadan iyileşen yok
Mercosey mematiii sadece bebekken yakalanılan bir hastalık değil. Çocukken de bulaşabilir büyüyünce de. Bir aşı oluyor ve ömür boyu koruma sağlıyor. Neden hastalanma riskini göze alalım
Yaseminki1 İlk dozu yaptırdık bu ayda 2.dozumuzu yaptıracağız. Dr önerdi durumumuz bu aralar sıkışık ama çevremde bundan dolayı hastanede yatan çok olduğundan yaptirdim.