Merhaba bebeğim 3 ay 24 günlük...Bir kaç gündür inanılmaz huzursuz.Özellikle bugün, sürekli ağlıyor acı acı..Gögsüme almak istiyorum, memeyide arada almak istemiyor, uykuya dalamıyor.Uykusunda ağlıyor ağrısı var sanki..Sürekli eli ağzında, ağlıyarak söyleniyor..ellerinle kulaklarını çekiyor..Diş belirtileri var ama diş içinde çok erken değilmi? atak mı? Yoksa meme reddimi yaşıyorum anlayamıyorum...Diş belirtilerinin hepsi var ama...Yaşayan var mı? Bu şekilde