Gmzkyr Merhaba güçlü anneler , sıfır ayarında hiç bir sorunu olmayan ana kucağımızı artık oğlum kullanamadığı için satmaya karar verdim . İlk günden beri aktif kullandık her yere taşınabiliyor olması çok işimizi gördü , önüne halkalar ile kendi oyuncaklarını asıyordum sonrasında , sırtı oturma pozisyonuna geldiği için ek gıdayı ilk bunda verdim . Şuan 7 aylık olduk artık boyu sığmıyor ve oturmaya başladığı için kullanamıyorum. Kutusu mevcut , yıkanabilir leke tutmaz kumaş yıkadım tertemiz oldu. İlgilenen ihtiyacı olan varsa diye burayada eklemek istedim
Merveio14 Geçen sene 131 TL ye almıştım hemde BİM’den 🙈 ben hiç memnun kalmadım demirleri eğildi, ne güzel tertemiz kullanmışsınız
Gmzkyr Merveio14 teşekkür ederim .ben e bebekten almıştım demirleri ince değil sorun yaşamadık ☺️ çok uzun kullanılmadı , zaten 40 ından sonra kullanmaya başladım oğlanında boyu uzadı bizim için vadesi doldu ama 6 ay bebek eşyasında yeterli kullanım . Çok da işimizi gördü gardrop da satıyorum ama burdada belki ihtiyacı olan varsa koyayım dedim gerçekten sıfır ayarında 😇