cahillesohbetikestim biroglanannesii1 kız sarı kafamın adını ilk defa duyuyorum ayıp değil mi tühh sana 🤣
biroglanannesii1 cahillesohbetikestim cüüüüşşş şurada 2 yıldır bir arkadaşlığımız var yeni öğrendin püüüü sanaaaa söyledim sana unutmuşsun 😅
cahillesohbetikestim biroglanannesii1 yok kız söylemedin hiç söylesen hayatta unutmam çünkü biliyorum kendimi 🤣 ama ben sormamış olabilirim 🤣
cahillesohbetikestim biroglanannesii1 aşkım yalnız senin oğlanda tam bir josef tipi var 🤣 mirza deyince insanın gözünde esmer kara kaşlı kara gözlü bir şey canlanıyor ama minik adam bir sarı 🤣