sizinde bebekler böyle mi ya bazen yakalıyorum tepki verince yapmayı kesiyor ama kafasını asagı götünü yukarı kaldırıyor nasıl tarif etsem eskiden büyükler derdi ya tersten bakma misafir mi çağırıcaksın diye ters V pozisyonu alıyor gibi 1-2 kere ayağa kalktığını da gördüm acaba ne zaman yürür tahminen🫶🏻😂