Bebeğim 4 aylık sürekli elleri ağzında hatta parmaklarıyla dilinin üzerine yara bile yapmış doktor normal olduğunu söylüyor ilçede oturduğumuz için ile sürekli gidemiyoruz yani doktorunasürekli gösteremiyoruz diş görünürde yok ama salyası akıyor hafif ateşi de var ellerini ağzından çekemiyorum siz ne kullandınız osanit yurt dışından alındığı için güvenip internetten alamadım tedagül ya da Kehribar kolye kullanıp da memnun kalan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim