Dilaraagokkk46 Kızlar bugün oğlumun bezinde nokta kadar kan gördüm kaka yaptiktan sonra kakası normaldi kabız değildi mukuslu da değildi ve mamayla besleniyor doğduğu günden beri aynı mamayı kullaniyoruz neden olmuş olabilir
esrafatih Dilaraagokkk46 normalmis ya ilk zamanlar bir yerde okumuştum tam cümleyi hatırlamıyorum 2-3 gün daha olmuştu bizde de sonra geciyor