egee_momm buharlı pişirici almadım ama e bebekte görmüştüm biri almıştı. Buharlı pişirici aparatı aldım. Bizde yeni yeni başlıyoruz. Yoğurt makinesi almak istiyorum. Minik kavanoz aldım. wee baby kaşık saklama kutusu, wee baby silikon kaşık kızım sevdi kaşıkları. Oioi kase, puzzle tabak, meyve süzgeci almıştım indirimdeyken herkes baya öneriyodu şimdide koku yapıyo diyolar anlamadım gitti, önlük olarak e bebek in kendi markası olan silikonlardan alıcam birde normal önlük alırım. Minik biberonlardan aldım su için, ama alıştırma bardağıda almayı istiyorum. mamalar için çanta almıştım. Cam rende almışrım. Termos almak gerekiyo 🙂 saydıkça bitmiyo sanırım😀