Her bebek ayrıdır. Herkesin alım gücü maddi durumu ayrıdır. Ek gıdaya ilk geçildiği zaman 1 yaşına kadar olan süreçte yarım çay bardağını, maksimum 1 çay bardağını geçmemeli ek gıda. 1 yaşına kadar temel besin anne sütü içiyorsa anne sütü. Formül mama ile besleniyorsa formül mama olmalı. Özellikle emziren annelerimiz için söylüyorum anne sütü çok kıymetli rabbimin bir mucizesi. Ek gıdaya ağırlık verirseniz sütünüzün zamanla azaldığını fark edersiniz. Çünkü biliyorsunuz süt üretimi bebek emdikçe devam eder. Ek gıdaya birden çok yüklenmeyelim özellikle bebişlerimizin bağırsak sağlığı için. Büyüklerimiz ek gıda konusunda biraz bilinçsizler malesef. Biz onu verirdik, biz böyle yapardık. Bir nesil şeker hastası oldu bir nesil mide ve bağırsak problemleri ile savaşıyor. Merak etmeyin zamanı gelince herşeyi yiyecekler allahın izni ile ama yavaş yavaş ♥️