hanifenuringin her bebeğin gelişimi farklıdır. Bu aylarda cümle kuran bebekte var 50 60 kelime söyleyen de , yarım yamalak anlaşılamayan kelimeler kullanıp sadece ebeveynlerinin anladığı kadar kelime dağarcığı olan da… Olabildiğince kitap okuyun , konuşun sohbet edin , akranları ile bir araya getirin..Oyun grupları oldukça etkili…Benim oğlumda 40 50 kelime konuşuyor ama 2li cümle kuramıyor hala ve 22 aylık. Dışarıdan biri ne söylediğini tabiki de rahatlıkla anlayamıyor. Demem o ki her çocuk kendine özel ve farklıdır.size gelişimi ile alakalı ekstra anormal gelen bir durum yoksa endişe etmeyin bence..ama yine de bir uzman ile görüşebilirsiniz.