Aysedemir__ Selam kızlar 2 buçuk aylık kızım var bende grip oldum ona bulaşmaması için ne yapmam lazım maske takıyorum elimi sürekli yıkıyorum ama etki eder mi bilemedim
Umaysukusunannesi Aysedemir__ emxiriyorsan bulaşıyor ya dipdibeydik haliyle bulaştı benden bebeğime :(
Masalina12 Aysedemir__ 3 gündür bende gribim 3 aylık kızım var maske takıyorum 2 tane üst üste emzirirken ellerimi yıkıyorum güzelce bide bazen insan hapşurur üstümüze mikrop geliyor tişörtümü değişiyorum sürekli çok şükür şuana kadar bulaşmadı inşallah bulaşmaz
Aysedemir__ Umaysukusunannesi hiç sorma ya 3 oldu bu ben bir türlü iyleşemediim zaten o da hasta öksürüyor tam biraz geçmek üzere kızımın ki ben oldum tekrar me geçmez illetmiş ne ben iyileşebildim ne kızım
Aysedemir__ Masalina12 çok haklısın canım tişört değişmek aklıma gelmeedi maske de birine zor katlanıyoruz iki tane daha zzor ama yapacak bişey yok. Yeter ki onlar hasta olmasın biz de bol bol ıhlamur içelim 😀😔