parlaegegunes Zühre ana yeni nesil macun değil yıllardır olan bir marka siz bilmiyorsanız birşey diyemem tabi. Ben yıllar önce ismini çok duydum kendim de kullanıyorum bence araştırmak da çok önemli Dr öz macun olsa haklısınız derim de Zühre ana fenomenlerden önce vardı zaten önceden de almıştım bitti yeni aldım ben iştahı için almadım öksürük bağışıklık VS geliyor. Benim çocuklarım yemek yemeyince benim içim rahat etmiyor malesef ben iştahsızlık için babybomb kullanıyorum aşırı memnunum. Organik bir ürün. Çocuğum yemek yemiyordu sürekli kabızdı ve kilo kaybı yaşadık babybomb kullanalı kızım hem yemek yiyor hem de kilo aldı şükür.