annemsii Normali bilmiyorum ama oğlum dönmediği için zorunlu olarak sezeryan oldum. Benim için çok zordu. Herkesin bir olmuyormuş. Arkadaşım da sezeryan oldu. Çok kolay ayağa kalktı. 4 5 günde toparladı. Benim dikiş ağrılarım çok oldu canımdan can gitti hep ağladım. Pandemide yasakların olduğu döneme denk gelince de hastanede bir gün kaldım. Evde acillik oldum. Koltuğa zor oturup zor yatıyordum. Benim için işkenceydi. Hayatımda böyle bir şey yaşamadım saatler günler bana bir yıl gibi geldi.Gazımı da çıkaramadım. Tuvalete de çıkamadım uzun süre. Belki de o etkiledi çok. Herkesin doğumu kolay olsun inşallah 🙏