yeniannesibel Kızlar bebegıme mama başladım 5 aylık 30 cc mama hazırlıyorum. Anne sütü alıyor normalde alıştırma amaçlı 30 cc içebiliyor sizler ne kadar veriyorsunuz ?
Asyam01 yeniannesibel 4 ay 4 günlük 80 cc veriyorum 20 cc kadar kalıyo onuda döke saça içiriyorum çöpe gitmesin diye ayrıca emziriyorum gunde 3 kere mama veriyorum bu ölcüde
Mree yeniannesibel ben sadece yatarken 90 veriyorum üzerine de meme veriyorum. Ama dışarda vereceksem çok nadir de olsa 120 yapıyorun
yeniannesibel Asyam01 Asyam01 3 kere her defasında 80 cc veriyorsunuz dimi doğru anladım. Ben daha iki gündür vermeye çalışıyorum kaşıkla ancak o kadar içiyor biberon tutmayı da bilmiyor. Döke saça dedıgınız gıbı. İçmek istemıyor. Sabah bir de şimdi hazırladım bir de akşam vereyim o halde üç kez içerse alışır belki
Asyam01 yeniannesibel aynen Cnm sabah kalkınca öğlen uykusunda birde gece yatacağı zaman ver birde bıcı bıcı yaptır mis gibi uyur inşallah mama verdiğim için ben 5 Dk sonrada 3 4 kaşık su içiriyorum adanada yaşıyoruz çok sıcak burası
yeniannesibel Asyam01 evet su mantıklıymış canım burada sıcak teşekkür ediyorum. Mamadan sonra hakikaten onu farkettim uyumak ıstıyor
yeniannesibel Mree ben daha yeni başladım mamaya o yüzden sanırım çok içemıyor. Bir de biberon tutmayı bilmiyor kaşıkla da çok az içiyor yarısını döküyor zaten. Ben de 90 falan içmeli diye düşünüyorum ama onda da sanırım biberon öğrenınce içebilir
Asyam01 yeniannesibel aynen benim oğlan da öyle Cnm ilk emzirip sonra üstüne de birsz beni emiyor emerken uyuyup kalıyor gece uykusuna geçti su an 1 saat oluyor 3 yaşında kızım hala enerjik robot dansı yapıyor 😂😂
Mree yeniannesibel hangi mamayı kullanıyorsunuz aslında sütünüz yeterliyse bence başlatmayın tabi doktorunuz önerdiyse bir şey diyemem mesela bir aya biz ek gıdaya geçicez o zaman vermemeyi düşünüyorum mama
yeniannesibel Mree bebelac gold aldım . Sütüm yetiyor çok şükür ama ikinci dönem işe başlamayı düşünüyorum o zamana kadar en azında mama biberon tutsa iyi olur diye düşündüm
Aren2023 yeniannesibel biberonu tutması ise amaç sütünüsü sağıp verebilirsiniz ben de yeni işe döndüm sağıyorum sütümü onları içiyor ben yokken biberonada sütümü içirerek alıştırdım
Kuzeynepp yeniannesibel sabah kalktığında 9 gibi sonra 13.00 de uykuya gecmeden tekrar sonra tekrar 16.30 ve aksam 19.30 gibi
yeniannesibel Mree deneye deneye anlayacağız sanırım. Bence markasından degıl de sanki benim sütüme alışmış ya başka bir şey ona garip geldi. Bir de kaşıkla çok zor ona da alışkın değil emmek istiyor.
yeniannesibel Asyam01 benim bebegım de emerek uyuyor 🥰maşallah ne güzel Allah size de enerji versin iki çocuk büyütmek çok emek istiyor🌺
Asyam01 yeniannesibel cok öyleee çok yorucu keşke arayı 5 yaşa kadar uzatsaydım diyorum kendı kendime😂
yeniannesibel Asyam01 beş yıldan sonra rahatlığa alışınca da insan çocuk düşünmez artık 😅😅peş peşe büyütüp çocuk olayını kapatmak da güzel 😅
yeniannesibel Kuzeynepp ben de dün sabah öğle akşam verdim. Bugün dışarı çıktım dılarda verdim bir de birazdan vericem dışardayken mama vermek güzelmiş gerçekten diğer türlü her defasında arabaya gütmek ya da sürekli emzırme odası aramak zor
yeniannesibel Aren2023 onu da düşündüm aslında ama sağmak dondurmak falan çok zahmetli geldi iki üç kere mama. Biberonu da alışmasını hem su hem mama süt bir çok şeyde lazım oluyor 🌺
Kuzeynepp yeniannesibel aynen oyle bide ne zamn emzirme odasina gtsem geri çıkıyorum aşırı havasız pis kokuo maalesef.