Tuta Yeni doğum yaptım 45 günlük bebeğim var Bebeğimi emziriyorum Saçımı boyatabilirmiyim bu konuda fikriniz var mı?
Kuzularinanasi Tuta daha cok erken bence bi 6 ay gecsin.ne kadar en iyi dogal boya kullansaniz da kimyasallar sute gececek.ve ilk 6 ay emzirmek onemli.o ilk 6 ay kimyasal alsin istemem ben olsam.bende boyadim ama 1 yasa yakinken….