Lunaaaaa el1zanbebek benimde 7 aylık sabah bi kalktık burnu akıyor hapşırıyor, ben bol bol emziriyorum, blrazda ıhlamur verdim, çok yapcak bişiy yok sanırı inşallah bi an önce iyileşir bebişler 🤲