Yusaydef thyao 2 senedir perişan o kadar parayı heba etmeyin kullandığınız bankanın üst katı borsa işlemleri gidip borsa danışmanına sorun o size altın mı yoksa borsamı tavsiye eder borsa ise trader olmakta fayda var şirketin borcu karı gideri ne vizyonu iş anlaşmaları ürünleri geçmişteki şirket durumu hepsini güzelce bilmeniz lazım eğer uzun vadeci iseniz ve takip ister. arz talep meselesi ne kadar çok arz bol tavan ne kadar çok satış o kadar taban bide satışlar biz gibi 100 300 lot değil şirketler yada yabancı şirketler milyon lot alıp sattıklarında dolaşımı riskli olup hareket kaybeder bilmeden girmemek lazım danışmana gidip dediğim gibi öyle karar verin zaten orda işlem yaparsınız altında olsa borsada olsa🙏🏻