20 aylık bebeğim çok iştahsız olduğu için kesmeye calısıyorum üç gün oldu yemesi cok şükür bi tık arttı iki kasık corbayla akşamı ederdi şimdi kahvaltı yapıyor öğle akşam yemeği üç öğün yiyor rüya gibi gec bile kalmısım kesmekle ama uyumadan önce meme krizi geliyor uyku bozuldu bu sefer gece iki kere kalkıp krize giriyor kaç güne unutur acaba tamamen