Bizde 4ayligiz ama.15gundur bu yasananlarin aynısını yaşıyoruz normalde yatağa yatirirdim uyurdu gece sabaha karşı sadece bı defa uyanirdi şimdi ise resmen ayağımda yarım saat sallıyorum öyle dalıyor saat başı uyanıyor geri uykuya döndürmek çok çok zor mama reddi olmadı sadece ama.gercekten uykusu çok kötüleşti 5.ayda geçer hatta uyku eğitimine başlarsın diorlar ama bilmiyorum ne olacak