2 yaşına girdik ağlayarak daha doğrusu sözde ağlayarak dışarı çıkarmamı istiyor her dk çıkarmam mümkün değil bir bebeğim daha var bir gun çıkmasia etesi gun zaten çıkıyor saatlerce bağırıyor ne yapcam. Nassıl yaklaşcam kafayı yıycem artık konuşuyorum anlatıyorum olmuyo susmuyor bile helle şimdi annemlere geldım bİr iki çıkarttılar iyice zıvanadan çıktı yardım Lütfen nasıl başa çıkabildınız neler yapmalıyım