Jrmommy yaz başından beri tuvalet eğitimine diye başla diye söyleniyor çevremdekiler, hem kendimi hazır hissetmiyorum hemde cidden üşeniyorum sanırım ama benim oğlum şu an daha 21 bucuk aylık, yani 18 aylıkken falan başlamamı istiyorlardı. Küçük diye erteliyorum ama 2 3 Ay sonra en azından 2 yaş dogumgununden sonra basliycam artık. Bence sizde daha fazla geç kalmayın çocuğunuzun hazır olduğunu dusunuyorsaniz