tosbikannesiiii ben gittim canım sezaryen yaptıysan ve karın hassasiyetin varsa gitmemelsn. Bir sene oldu sezaryen olalı saf gibi gidip yazıldım birinci seansı acıdan zor bitirdim 6 seanstı daha da gidemedim. En az iki seneyi geçmemiş karın hassasiyeti devam eden hiç kimseye önermiyorum ona vereceğiniz parayla diyetisyene gidin ben çok pişmanım. Bu işlemler bölgesel incelme zaten zayıflama değil deri altına ısı veren cihazla yarım saat bastırarak ısı veriyorlar ama baya bastırma, sonrasında elektrikli olan bi cihazla böyle ufak çarpma hissi veren ve yine basınç uygulanan bi aletle bastırma işlemi uygulanıyor en sonunda da titreşim veren bi aleti bağlıyorlar yani yeni doğum yapan ve karın hassasiyeti geçmemiş sezaryanlılar için asla uygun değil. Bana da sezaryenden 6 ay sonra yapılabilir demişlerdi 🤦🏻♀️ saflığıma denk gelmiş o ara demek bende kayıt olmuşum. Keşke olmasaydım pişmanım