Oğlum 17 aylık aşırı derece de inatçı bir çocuk olmaya başladı. Tüm derdini anlatır, suyu çok sever duşa girmek istediğini bile anlatır. Son 1 ay olacak neredeyse, güzelce yapmaması gereken şeyleri anlatmama rağmen tam tersini yapıyor üstelik gözümün içine baka baka. Çok hareketli bir bebek bez alırken devamlı ayaklarını sallar kalksın diye ama artık karnıma vuruyor ve acıtıyor da güzelce yapma annecim bak canım acıyor dememe rağmen her dediğimin ardından daha da fazla vuruyor. Boyama yapıyoruz, ağzına sokmaya çalıştığı zaman yapma annecim zararlı diyorum yine gözümün içine baka baka ağzına sokuyor üstelik fırçayı geçtim boya kabanı falan da sokmaya çalışıyor ya da etrafa atıyor. İnanın etrafın kirlenmesi umrumda değil temizlerim ama bu çocuk neden böyle oldu bilmiyorum. Gelişimi ile alakalı bir durum mu yoksa bu aylarda 2 yaş sendromuna giriyorlar mı. Son 1 aydır beni mahvetti asla yerinde durmuyor, yapma dediğim ne varsa hepsini yapıyor. Üstelik gözlerimin içine bakıp güle güle yapıyor. İnanın en sonunda dayanamayıp sesimi yükselttim. Asla yapmamam gereken birşey ama yok yani ne yapacağımı şaşırdım. Artık gelişimi ile alakalı bir durum mu diyip kendi kendimi yiyorum, çünkü oral döneminden hala çıkamadık. İnanın boya için artık yapma etme demiyordum, belki hani bir iki defa sokup bir daha yapmaz diye ama yok yani. Nasıl davranmam gerek ne yapmam gerek?