Saçlarını 5 aydır kesemiyoruz önceden de çok zor kestirirdik ama 5 aydan beri asla ikna olmuyor kendini yerlere atıyor sıkıca tutsak sesi kisilip gidiyor en sonunda kendimiz keselim bari dedik gittik bebekler için tras makinesi aldık bugün denedik ellerini ayaklarını tuttum tam arkadan kestik sesi kısıldı bıraktık yoluk tavuk gibi kaldı cinnet geçiriyorum artık bu kadar zor bir çocuk olamaz ikna etmek için kocaman kamyon aldık icine oturtup keserek deneyelim dedik yok . Şimdi de uzaktan kumandalı araba almaya gitti eşim ama yinede ikna olmicana eminim . Böyle çocuğu olanlar nasıl ikna ediyorsunuz neler diyorsunuz ya hiç kesmemiş olsaydık kalsın böyle dicektim ama çok kötü ya delircem yeminle