15 aylık oğlum 2 gün önce devlet hastanesinde sünnet oldu. Üzerindeki bandaj 3 gün sonra çıkacak yada kendiliğinden dülecek dediler bugün bandaj tamamen düştü sadece idrarla birlikte gazlı bez uç kısmına biraz yapışmış, çıkarırken kanadı, kuzum canının acısıyls çok ağladı bezi kapattım hemen yarım saat sonra aöıp karton bardak koyup kapattım bir türlü verdikleri kremi sürdürtmüyor bana