Hamzaurass korkulacak hiçbir şey yokmuş bizimki çok kolay geçti rahat atlattık. Genel anesteziyle oldu. Ameliyattan sonra kendine gelmesi biraz zorladı. Sonrasında hareketleri hiç kısıtlanamadı. Acıdan dolayı ağlama vs olmadı. Kendine geldikten sonra yataktan tek başına inmek koridorda gezmek oyun alanına gitmek dahi istedi. Problem olmadı. Çıktığımızda evdede aynı şekilde rahattı. Krem vs önermesi doktor. Bardak falanda kapatmadım. Sargısı kendiliğinden düştü. 1 1,5 haftaya falanda iyileşti. Sorun varsa sorarsın canım