Cskn1 mamayi ilk günden beri kullanmak zorunda kaldım çünkü sariligiyuksek çıktı mamaya başlattı doktor. Bidaha da buraktiramadim çünkü sütüm az geliyordu mamaya devam etmek zorunda kaldım 2 aylık bebeğim. Açıkçası 2 haftadır kaka sorun yaşıyorum bebelag gold kullaniyoeum