2 haftalik bir tatile gidip geldik evde karinca gormeye basladim, evimiz mustakil olmasina ragmen evde hic karinca yoktu. Karincalari yogun gordugumuz yerlere uzaklastirmak icin bir seyler yaptik sonra kayboldular, yine ufak tefek goruyordum ama kaynagini bulamamistim. Bugun çekmecemi açmamla takilar kutumun icine saldirdiklarini gordum, bebegimin gobek bagini oraya koymustum plastik bir torba icinde. Torbayi delip bir kismini resmen yemisler, minicik kalmis. Asiri uzuldum. Inanirsiniz inanmazsiniz bilemem ama gobek bagini konsolosluga fln gommek istiyordum, ileride diplamat olsun diye. Simdi karincalar yedi bitirdi, ne olacak bu cocuk :D