Kızlar bebeğim 9 aylık dün akşam kendi kendine emekledi hatta sonra geri oturma pozisyonuna geldi 😌😌😌
Çok dert ediyordum ne zaman diye geç mi kaldı diye. Doktora mı götürsem diye. Ama her bebek aynı değilmiş😊 Benim gibi kendine dert edinen arkadaslar varsa canlarını sıkmasiar❤️😌