mrvelfada
Biz almamaya karar verdik.
Zaten tayinciyiz oturamayacağız birde kiracıyla uğraşacağız diye.
Onun yerine hobi bahçesi, arsa almaya karar verdik. 2019 yılında iki dönüm arsayı 30.000 ₺ almıştık. İleride imar girecek, kentsel dönüşüm. Ben göremem belki ama çocuklar görür. Daire gelecek oradan. O fiyata aldığımız arsa üzerine kat kat koydu. Birde içerisine konteynır ev koyarsak daha da ekler. Arabada zaten ihtiyaç. Olmasa olmuyor çocuklu bir aile için. Değer artırıyor zaten. Bir dönem aldık sattık aldık döngüsüne girdik ancak sonra bıraktık. Piyasa uçtu çünkü. Şuanki arabamızda değerine değer katıyor tabii.