Femme1 üstüne düşmeyen her doktor gaviscon yazar bizim verdiğimiz kan tahlilinde bir değer yüksekti internetten baktığımda o değer reflü olduğunda yüksek çıkarmış. Ve doktor çok güzel ilgilendi birsuru soru sordu kusuyorsa nasıl kusuyor kesik mi,süt gibi mi, kakasi nasil,kabızlık varmi,mide guruldamasi varmi,kustugunda koku varmi,huzursuzluk varmi, ve birde boy kilo istedi o kadar