Ayfa1608 Kullananlar memnun musunuz ? Yürümesine faydası oluyor mu a101 e geliyormuş alsam mı bilemedim?
Meovvmeovv Ayfa1608 ben sormuştum herkes önermişti ben almadım çünkü yürütecine tutunarak yürüttüm aynı şeye denk geliyo masraf olmasın diye 😂 sizde yürüteç yoksa alınabilir ama varsa aynı şey valla arkasından tutunup kontrollü bi şekilde yürüyebilir
Laden Ayfa1608 bebeğe göre değişiyor bence bu. Ben aldım hiç faydasını göremedim kızım 8,5 aylıkken yürüdü çünkü. Erken yürüdüğü için hiç kullanmadı desem yeridir. Ama önündeki oyuncaklarla 4.5 yaşında hala oynuyor☺️
ankakusu5058 Ayfa1608 bize görümcem vermişti şu araba şeklinde olandan bayaa onunla arkasından tutarak yürüdü oğlum faydasını gördüm yani kalkıp sürüyordu şimdi 17 aylık üstüne binip geziyor 😁
Ayfa1608 Meovvmeovv yok yürüteç doktorumuz zararlı dedi evim de küçük kalabalık olmasın diye almadım 😅
Ayfa1608 Poncikkkk Dolun ankakusu5058 Laden Bundan bahsediyoruz demi hepimiz sjjdjs bide arabalı direksiyonlu var o da ilk arabam diye geçiyor onu demiyorum benim dediğim bu😅
Dolun Biz çok faydasını gördük 7,5 aylıkken yürümeye başladı . Ve çok oyaladı üzerindeki oyuncaklar falan şuan 16 aylık hala üzerindeki tlfnla zeka oyunuyla oynuyo biz bimden almıştık
Poncikkkk Ayfa1608 biraz yardımcı oldu ama tam yürümeyi bilmeden ona binmeyi bilmedi şimdi üstünden ayrılmak istemiyor ama ben daha çok kanepe yatak kenarları ile yürümesine yardımcı olmaya çalıştım ama benm çabamla değil bebek kendiliğinden yürüdü inan bir bakmışsın yürüyor ben uğraşrdm yapmak istemedi kendi kendine hep tutunup gayret gösterdi
Poncikkkk Ayfa1608 uzmanlar önerdiği bu yürüteç yerine bunu öneriyorlar yok ben bundan kullnmadım diğer sayfada oyuncak ilk arabam 179₺ olan ondan kullanmıştım ben vala ben direksiyonlu anladım ksura bakmayın😃
ankakusu5058 Ayfa1608 yok yok benim dediğim bu değil yorumumda da bahsettim üstüne biniyor araba gibi olandan o yuvarlak direksiyonlu dediğinizden
Ayfa1608 Poncikkkk estağfurullah ne kusuru direk foto atmadım şimdi siz binmesi vs diyince dedim onda binilcek bi yer yok sjsjaj vsktım o direksiyonlu da ilk adım diye geçiyormuş😅