Bundan tam 1 ay önce 25 aylık kızımla tuvalet eğitimine başladık. İlk 10 gün tuvalete bile oturmaya ikna edemedim ancak pes etmedim devam ettim. Bir ayda sanki hiç yol kat edememişiz gibi hissediyorum. Okula gidiyor ve okulda hiç kaçırmadan eve geliyor. Okul tam gün. Ama evde kesinlikle söylemiyor ben hala saat tutarak götürüyorum. Çişiyle kakasını asla aynı anda yapmıyor. Çiş yaptıktan 5 dk sonra kakasını kiloduna yapıyor. Kakanın belli bir düzeni olmadığı için hep altına yapıyor. Sadece uyumak için yatağa götürdüğümde uykudan kaçmak için anne çişim var diyor. Yani ne yapması gerektiğini çok iyi biliyor ama yapmıyor. Artık kafayı yiyeceğim. Ona karşı genellikle kızmıyorum bir dahakine söyle ama böyle olmaz bu doğru değil arkadaşların hep tuvalete yapıyor falan diyorum ama bugün artık çıldırdım altına 2 kaka ve 4-5 kez çiş yaptı. Başka yerlerde sorun yokken neden bana bunu yapıyor? Ben ne yapabilirim?