Aylinayliz50 Kızlar 6. Ayda kaç öğün vermeliyiz sadece emmeyle doymuyor artık kızım üç öğün fazla mı gelir çok bişey de yemiyor yoğurt yiyor seve seve bi tek birde meyve püreleri
Baby321 Aylinayliz50 evet ben de merak ediyorum yoğurt yedirdik üç gün. Şimdi havuç yediriyorum. Nasıl bir rutin yapılır hiç bilmiyorum tecrübeli anneleri dinlemek isterim.
PamukPrensesannesii Aylinayliz50 Normalde 6.ayda 1 öğün , 8. Ayda 2 öğün olarak zamanla çoğalır ama doymuyorsa bilemedim 😊 inşallah sindirebiliyordur yediklerini
kolonyalimendil Aylinayliz50 6. Ayda öğün olarak verilmiyor.. tadımlarla geçiyor genelde onlarda tadımlık zaten doyurucu değil 6. Ayın sonuna doğru ben karışık çorbalara başladım yine doyacak kadar vermedim
Ececiiim Aylinayliz50 yeni başladıysanız bu ay tadım ayıdır. 5. Ayda başladıysanız az az verebilirsiniz denettiğiniz sebze meyveden. Henüz öğün oluşturmak içine erken
Aylinayliz50 birazquality bende öyle sabah yumurta sarısı bebe bisküvisi falan yedirmeye çalışıyorum sevmiyor ama bi kaç kaşık gidiyor işte mideye . Öğlen yoğurt yada çorba akşam meyve püresi
birazquality Aylinayliz50 yumurta sarısını benimki de sevmiyor yaa yutması zor oluyor ya heralde ondan yumurta sarısına biraz su ekleyip karıştırıyorum zeytinyağında omlet gibi pişiriyorum hem yumuşacık oluyor hem de daha güzel yiyor öyle bi dene bakalım belki sever
Aylinayliz50 kolonyalimendil yaptıklarımdan zTen tadımlık alıyor kızım da sevmiyor yemiyor sadece meyve püresi seviyor
asmedomom Ayda tadimlara baslaniyor, öğün olarak verilmiyor, ve zaten 3 gun kurali ile tadimlarin bitmesi minimum 45-50 günü buluyor. Bize doktorumuz gunluk verdiginiz ek gida 1 cay bardagini gecmesin demisti. Doktorunuza danisin isterseniz.