nurze01 Günlük cam şişede süt almıştım file marketten ve oranın probiyotlikli mayasını almıştım dün yaptım. Şimdi bebeğime vermek için biraz çıkarayım dedim ama yoğurt kaşar gibi uzuyor? Niye böyle oldu sizce bozulmuş mudur vermesem mi?
Cicekaysenur nurze01 mayadan ya da mayalarken sütün sıcaklığındandkr tadı aynı bozuk felan değildir o bazen be im ya da kayınvalidemin de olur.hatta genelde hazır yoğurttan mayalayınca öyle olur ama yenir merak etmeyin
birazquality nurze01 sütün sıcaklığından kaynaklanıyor serçe parmağınızı süte batırın 3-4 saniye tuttuğunuzda parmağınızı yakacak sıcaklıkta olmalı. Ben kasaptan süt alıp kaynatıyorum pastörize günlük sütleri öneriyorlar ama hiç güzel olmuyo onlarla. Bir de maya da önemli ev yoğurduyla mayalarsanız daha güzel tutar
nurze01 Cicekaysenur siz bebeğinize hangi sütten yoğurt yapıyorsunuz acaba ben ilk defa yaptım da. O zaman vereyim kızıma sorun değilse🥲🥹
Cicekaysenur nurze01 normal inek sütü alıyorum sütçüden ama bimde altın süt var şişelerin içinde ondan da harika oluyor ve kaymaklı çok çok güzel günlük süt