nasıl olacak, düzene girecek mi ne olur benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız? bu gün az önce öğle yemeği olarak oğlum çok sevdiği için şehriyeli tavuk pişirdim. yedirirken ne olduysa öğürdü ve yediğini de kustu. sonra daha da yemedi. şimdi uyudu ama meme de emmek istemedi. aç aç uyuyor anlayacağınız. yemek yedirmeye çalışmaktansa, uyutmaya çalışmaktan o kadar yoruldum ki. ne zaman düzene girecek. sabah kahvaltıyı yapıyor tamam. öğlen genelde çorba içiriyorum. o da sadece terbiyeli çorbaları içiyor diğerlerini içmiyor. akşam da biz ne yersek ondan yediriyorum. tabiki de yemiyor. aç kalıyor. kilo da almıyor. ne yapacağımı bilemez durumdayım. aslında iştahı yerinde ama sevmiyorsa aç kalma pahasına yemiyor. ne yapayım ben bu çocuğa her gün aynı şeyleri mi yedireyim?