bulutantepli
İlk 3 ay genelde böyle geçiyor canım. Eğer ağlama krizleri belli saat aralıklarında ise ve şiddetli ise kolik olabilir. Onun dısında emziriyorsan yediklerne mutlaka kimyon ekle biraz gaz yapan yiyeceklerden uzak tut. Mama yapıyorsan mamayı çalkalayıp verme çatalla karıştır.
Bio gai kullanıyor musun bilmiyorum aksam 8-9 gibi onu ver. Gün icinde sab simplex 3 kere 8er damla verebilirsin.
Kiraz cekirdeği kemeri iyi geliyor yoksa karnını sıcak tutcak sekilde sarabilirsin.
Titreşimli ev tipi ana kucakları bebeğin poposunu titrettiği icin daha rahat gaz cıkarmasını sağlıyor. Simdilik aklıma bunlar geldi