crayzmom1 Eşimle birlikte olmak istemiyorum kaçıyorum resmen ilişki sırasında panik atağım tutuyo ağrı acı hissediyorum başına gelen var mı adet olmak için gün sayıyorum eşimle bugün paylaştım bu durumu😞
aysmom1 crayzmom1 on sevisme esnasında da bu şekilde misiniz, yoksa sadece birleşme esnasinda mi böyle oluyorsunuz?
Buradem16 crayzmom1 canım burda olduğuna göre annesin sanıyorum vajinismus sonradan olabilen bişey değil diye biliyorum ama yanlışsam düzeltin…bence başka problemler var altında yatan eşinizle konuşun bir terapiste gidin birde gün içinde sizi heyecanlandıracak şeyler bulsun eşiniz o süreci düşünmeden sarılın film izleyin iyi gelecektir diye düşünüyorum
Guvercnn Pskolojık olarak mı ağrı acı hıssedıyorsunuz zeytınyagı kullanın halıs zeytınyagı esınıze bolca sürün yada kendi sürsün nasıl uygun görüyorsanız acı falan bısey hıssetmezsınız eğer pskolojık degılse ve bıraz da ruhunuzu bedenınızı rahatlatın
crayzmom1 Guvercnn Psikolojik olarak da panik atagim tutuyo yaklasmasin diye kaçıyorum resmen hemen olsun bitsin diyorum o an gelince
aysmom1 crayzmom1 tamamen psikolojik olarak öyle düşünüyorsanız evet ama agri, acı vs oluyorsa farklı bir şey de olabilir. Eğer asamiyorsaniz doktora gidin bence de
Guvercnn crayzmom1 o zaman siz vajinismus degılsınız olsun bıttıye getırıyorsanız eğer siz sadece istemiyorsunuz nedenı başka seylerdır muhtemelen esınızle çocuğunuzla alakalı mutsuzluk bogulmusluk hayattan zevk alamama sureklı uyku halı yada yatma ıstegı gibi
alinvelina Psikolojik olacaksa bir doktora görün derim ama acı normal hissediyorsan kayganlaştırıcılar var ben ilk evlendiğimde 10 gün birlikte olamamıştık hem kasıyordum hem acıyordu son çare kayganlaştırıcı kullandık nasıl olduğunu anlamadık bile